how the world’s most powerful company really works -- and how it’s transforming the American economy. -- [1st ed.] --
Charles Fishman.   -- Penguin -- c2006 -- 25 cm. -- 294 p.

資料詳細

タイトル The Wal-Mart effect.
副書名 how the world’s most powerful company really works -- and how it’s transforming the American economy.
版情報 [1st ed.]
著者名等 Charles Fishman.  
出版 Penguin c2006
大きさ等 25 cm. 294 p.
分類 673.8
注記 LCNo.2005055522
内容 Who knew shopping was so important? -- Sam Walton’s ten-pound bass -- Makin bacon, a Wal-Mart fairy tale -- The squeeze -- The man who said no to Wal-Mart -- What do we actually know about Wal-Mart? -- Salmon, shirts and the meaning of low prices -- The power of pennies -- Wal-Mart and the decent society -- Peoria, september 2005.
ISBN(13)、ISBN 978-1-59420-076-2   1-59420-076-9
書誌番号 1106089826

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所蔵館 所蔵場所 別置 請求記号 資料区分 状態 取扱 資料コード
中央 書庫 673.8/357 一般書 利用可 - 2037985069 iLisvirtual