the new CMO imperative. -- [1st ed.] --
by David A. Aaker.   -- Harvard Business School Press. -- c2008 -- 24 cm. -- xviii, 216 p.

資料詳細

タイトル Spanning silos
副書名 the new CMO imperative.
版情報 [1st ed.]
著者名等 by David A. Aaker.  
出版 Harvard Business School Press. c2008
大きさ等 24 cm. xviii, 216 p.
分類 675
注記 LCNo.2008016212
内容 The new CMO - why? -- Find the right role and scope - the CMO’s new job description -- Gain credibility and buy-in -- Use teams and other routes to silo linking -- Develop a common planning process and information system -- Adapt the master brand to silo markets -- Prioritize brands in the portfolio -- Create winning marketing in a silo world -- The CMO’s first ninety days.
ISBN(13)、ISBN 978-1-4221-2876-3   1-4221-2876-
書誌番号 1109049933
URL https://opac.lib.city.yokohama.lg.jp/winj/opac/switch-detail.do?bibid=1109049933

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所蔵館 所蔵場所 別置 請求記号 資料区分 状態 取扱 資料コード
中央 書庫 外国語本 675/2 一般書 利用可 - 2043146095 iLisvirtual